MyotecBlog

Blog

Posilování s ohledem na pohybové vzory 3. – Vertikální tlak

Posilování s ohledem na pohybové vzory 3. – Vertikální tlak

Přítahů už bylo dost! Nyní přichází na řadu pořádné tlaky. První z nich je opět vertikální… Popis pohybového vzoru Torzo (horní část těla) je při provedení cviků ve vertikální pozici vzhledem

Posilování s ohledem na pohybové vzory 2. –  Horizontální tah

Posilování s ohledem na pohybové vzory 2. – Horizontální tah

V minulém článku jsme si vysvětlili, proč je vhodné při posilování rozlišovat určité pohybové vzory. Osvojili jsme si také první z nich – vertikální tah a dozvěděli se, jak se naučit striktní

Posilování s ohledem na pohybové vzory

Posilování s ohledem na pohybové vzory

Posilování, ať už s vlastní vahou, nebo s externí zátěží, by mělo být vždy vyvážené. Možností, jak vhodně strukturovat trénink máme přitom spoustu. Trénink lze zaměřit na určité partie či pohybové

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 5: Lifting – obecné zásady, na které si dát pozor

Zdvihání železa je od nepaměti základní součástí silového tréninku. Zdvih a manipulace s předměty ostatně jedním z prastarých pohybových vzorců. Lidé zkrátka něco zdvihají (a házejí to po sobě) už

Robin Viktora: “Nejlepší je cvičit pro zábavu a pro zdraví”

Robin Viktora: “Nejlepší je cvičit pro zábavu a pro zdraví”

Robin Viktora je mladý trenér patřící do kolektivu Dark Side Movement, skupiny nadšenců provozujících v Brně speciální gym zaměřený na všestranný rozvoj pohybu. Vycházejí přitom z moderních pohybových disciplín jako

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 4: Posilování s vlastní vahou – obecné tipy do začátku

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 4: Posilování s vlastní vahou – obecné tipy do začátku

Mezi mnoha trendy, které explodovaly během posledních let ve fitness komunitě má zvláštní místo trénink s vlastní vahou (nebo kalistenika). Vzestup street workoutu, zájem o gymnastický styl posilování a další

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 3: Opravdu je prospěšné se pokaždé udřít “do mrtva”?

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 3: Opravdu je prospěšné se pokaždé udřít “do mrtva”?

V dnešním díle našeho seriálu o komplexní rozvoji pohyblivosti se budeme zabývat otázkou, zda je z dlouhodobého hlediska výhodnější, aby byl každý trénink co nejvíce intenzivní, nebo jestli má smysl

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 2: Klouby a ramena

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 2: Klouby a ramena

Ve druhém díle seriálu o komplexním rozvoji těla se zaměříme nejprve na obecný popis toho, v jakých oblastech bychom se měli starat o naše klouby, zatímco druhá část se zaměří

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 1: Střed těla

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 1: Střed těla

Připravili jsme pro vás nový seriál zaměřený na základní poznatky o komplexním rozvoji pohyblivosti a celkové tělesné kondice. Je určený jako počáteční nasměrování pro každého, kdo chce začít s posilováním

Acetyl-L-Karnitin – nootropikum nové generace

Acetyl-L-Karnitin – nootropikum nové generace

Acetyl-L-Karnitin je bioaktivní forma karnitinu velmi dobře známá v souvislosti s energetickým metabolismem, konkrétně s posílením schopnosti mitochondrií spalovat nadbytečný tuk. Mimo to má však ještě další vlastnosti, kterým se nyní začíná věnovat