MyotecBlog

Blog

Robin Viktora: “Nejlepší je cvičit pro zábavu a pro zdraví”

Robin Viktora: “Nejlepší je cvičit pro zábavu a pro zdraví”

Robin Viktora je mladý trenér patřící do kolektivu Dark Side Movement, skupiny nadšenců provozujících v Brně speciální gym zaměřený na všestranný rozvoj pohybu. Vycházejí přitom z moderních pohybových disciplín jako

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 4: Posilování s vlastní vahou – obecné tipy do začátku

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 4: Posilování s vlastní vahou – obecné tipy do začátku

Mezi mnoha trendy, které explodovaly během posledních let ve fitness komunitě má zvláštní místo trénink s vlastní vahou (nebo kalistenika). Vzestup street workoutu, zájem o gymnastický styl posilování a další

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 3: Opravdu je prospěšné se pokaždé udřít “do mrtva”?

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 3: Opravdu je prospěšné se pokaždé udřít “do mrtva”?

V dnešním díle našeho seriálu o komplexní rozvoji pohyblivosti se budeme zabývat otázkou, zda je z dlouhodobého hlediska výhodnější, aby byl každý trénink co nejvíce intenzivní, nebo jestli má smysl

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 2: Klouby a ramena

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 2: Klouby a ramena

Ve druhém díle seriálu o komplexním rozvoji těla se zaměříme nejprve na obecný popis toho, v jakých oblastech bychom se měli starat o naše klouby, zatímco druhá část se zaměří

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 1: Střed těla

Komplexní rozvoj pohyblivosti a kondice, díl 1: Střed těla

Připravili jsme pro vás nový seriál zaměřený na základní poznatky o komplexním rozvoji pohyblivosti a celkové tělesné kondice. Je určený jako počáteční nasměrování pro každého, kdo chce začít s posilováním

Acetyl-L-Karnitin – nootropikum nové generace

Acetyl-L-Karnitin – nootropikum nové generace

Acetyl-L-Karnitin je bioaktivní forma karnitinu velmi dobře známá v souvislosti s energetickým metabolismem, konkrétně s posílením schopnosti mitochondrií spalovat nadbytečný tuk. Mimo to má však ještě další vlastnosti, kterým se nyní začíná věnovat

Průvodce světem sportovní výživy – díl 6. – proteiny a specifické hodnocení kvality

Průvodce světem sportovní výživy – díl 6. – proteiny a specifické hodnocení kvality

Podle jakých specifik bychom měli proteiny hodnotit, pokud chceme najít ty kvalitní? Hned na začátku si zopakujme fakt, že u proteinů jednotlivých značek, tedy u konečných produktů, postačí vědět, jaký

Průvodce světem sportovní výživy – díl 5. – proteiny a obecné hodnocení kvality

Průvodce světem sportovní výživy – díl 5. – proteiny a obecné hodnocení kvality

Jak zhodnotit obecně kvalitu u jakéhokoliv produktu s obsahem bílkoviny? Současný trh doplňkové výživy nabízí nepřeberné množství proteinových produktů. Nápis protein lze dnes nalézt prakticky všude. Jak se v dané problematice orientovat?

Průvodce světem sportovní výživy – díl 4. – proteiny a obecná charakteristika

Průvodce světem sportovní výživy – díl 4. – proteiny a obecná charakteristika

V následujících dílech se budeme věnovat bílkovinám, pro které se obvykle používá anglický překladový ekvivalent proteiny. Bílkoviny patří společně s tuky a sacharidy k tzv. základním živinám. Na rozdíl od tuků a sacharidů

Trénink zad podle Františka Krčila

Trénink zad podle Františka Krčila

V následujících videích se spolu s Františkem Krčilem zaměříme na různé cviky zádových svalů. Při tréniku zad se soustředíme na maximálně možnou dráhu pohybu a práci svalů. Zádá vždy cvičíme

1. stránka z celkem 512345